Paolo, 40 years old, lives in a small Friulian town close to the north-eastern border. Unreliable and with a passion for good wine, he spends his days at the local tavern and stubbornly stalks his ex-wife.
Starring award-winning actor Giuseppe Battiston, this debut feature comedy from Matteo Oleotto is a new riff on the timeless odd-couple scenario. A riot—drawing laugh after laugh from the contrast and dynamic between Battiston’s misanthropic, gregarious Paolo and his polar-opposite teenaged nephew.