Zorros Bar Mizwa
At the Wailing Wall or in the spotlight of a stage, wearing a Zorro costume or a designer dress, solemn or rollicking: crossing the threshold to the adult world can take place in very different ways. This film accompanies four 12-year-olds as they prepare for their bar or bat mitzvot.