Dad & Step-Dad
In an effort to bond for the sake of Branson, their 13-year-old son, Jim and Dave, a dad and a step-dad, spend a weekend in a cabin upstate together with their shared kid. However, tensions start to mount as differing parenting techniques come to the fore.