Nuclear Family
Since Donald Trump’s election, filmmaker Travis Wilkerson has been plagued by nightmares of nuclear apocalypse. To cope with his fears, he decides to revive an old family tradition: With his wife and children, he embarks on a road trip along the missile silos of the United States.
The tranquility of the Midwest quietly implodes in Nuclear Family where atomic Cold War artefacts and the nation’s blood-soaked foundation are intimately linked. Unfurling along the debris of the past, this eerie family road trip probes the reality of raising children in a world marred by violence.