2 Days in New York
After the success of 2 Days in Paris, arthouse star-turned-director Julie Delpy returned for a follow-up, writing, directing, and starring in this charming comedy about a 21st-century culture clash. Part Gallic farce, part New York indie, it boasts an excellent turn by Chris Rock.