Los Fuertes
Lucas travels to visit his sister in a remote southern Chilean town, before going to live in Canada. Opposite the ocean and the fog he meets Antonio, the boatswain on a local fishing ship. When an intense romance emerges between the two, the relationship will force them to face up to their reality.
Queer joy and an electric intimacy radiate from The Strong Ones, a Chilean love story hewn from a life-changing chance encounter. The magnetic pull of attraction is as strong as the wind and fog enveloping life on the remote—yet breathtakingly beautiful— fishing village from which passions unfold.