The kids are not alright in this bone-chilling horror tale from Eskil Vogt, famed for his writing partnership with Joachim Trier. Alert to the supernatural unease that lurks among the sleepy forests of Oslo, The Innocents punctures the edenic cocoon of childhood with disturbing, gruesome deeds.