Na de tragische dood van haar tienerzoon reist Manuela van Madrid naar Barcelona als poging om zijn vader te contacteren, met wie hij geen band had. Ze wordt herenigd met een oude vriend, een uitgesproken transgender sekswerker en wordt vrienden met een gekwelde actrice en een zwangere non.