Jean keert terug naar huis om zich te herenigen met zijn ouder wordende vader. Hij wordt verwelkomd door zijn eigenzinnige zus, Juliette en Jeremie, de jongste. Hun vader overlijdt kort na zijn terugkeer en de broers en zussen moeten hun relatie herstellen om het land te behouden dat hen bindt.