Camille Claudel 1915
Winter, 1915. Door haar familie gezet in een asiel in Zuid-Frankrijk – waar ze nooit meer zal beeldhouwen – de kroniek van het teruggetrokken leven van Camille Claudel, terwijl ze wacht op een bezoek van haar broer, Paul Claudel.
Voor zijn opvallende talent voor komedie werd Dumont bewonderd voor zijn radicaal sombere verkenningen van menselijke tragedie. Dit is een grimmig, innemend portret van een gekwelde kunstenares, met de hypnotiserende Juliette Binoche.