Charade
De beste Hitchcock film die Hitchcock nooit heeft gemaakt: Stanley Donen’s Charade is een prachtig mysterie vol humor, spanning en stijl in de stijl van oude Hollywood glamour. Met iconen Audrey Hepburn & Cary Grant is dit Parijse drama zo stijlvol en gevat als de twee hoofdkarakters.