eXistenZ
Een echte thriller voor het virtual reality-tijdperk! Cronenberg dook met zijn cultklassieker Videodrome in de wereld van videogames en creëerde een geestverruimer uit de jaren 90 die het millennium met paranoïde ogen tegemoet ziet. Met Jude Law en Jennifer Jason Leigh in de hoofdrollen.