Kings of the Road
Wenders’ iconische roadmovie is een mijlpaal van de New German Cinema en biedt een cool portret van het naoorlogse Duitsland en zijn bioscopen aan de hand van twee eenzame zielen. In weelderig zwart-wit gefilmd door de legendarische cinematograaf Robby Müller en opgedragen aan Fritz Lang!