Legally Blonde
Elle Wood, een blonde praatjesmaakster, wordt door haar vriendje gedumpt. Hij is van plan politicus te worden en wil een slimmere vriendin vinden. Elle volgt hem naar de rechtenfaculteit om hem terug te krijgen, maar eenmaal daar, ontdekt ze dat ze meer juridische kennis heeft dan verwacht.