Leila's Brothers
Leila is 40 jaar oud en heeft haar hele leven voor haar ouders en vier broers gezorgd. De familie maakt constant ruzie en zit diep in de schulden door internationale economische sancties van het land. Terwijl haar broers de eindjes aan elkaar proberen te knopen, bedenkt Leila een plan.
Dit epische familiesaga van Saeed Roustayi (Just 6.5) weerspiegelt de spanningen van het hedendaagse Iran. De film toont de diepe corruptie van de maatschappij bekeken door de ogen van een vrouw. Een betoverend werk dat in omvang vergelijkbaar is met het Visconti meesterwerk Rocco and His Brothers.