Notice to Quit
Simon Hackers ontroerende debuut, opgenomen op helder 35mm-film, brengt het iconische New York uit klassieke komedies terug. In een hilarische maar spannende race tegen de klok vinden een excentrieke vader en dochter elkaar weer terug tussen complotten en oplichting.