Rules Don't Apply
Een passieproject waar schrijver-regisseur-ster Warren Beatty jaren aan werkte. Deze biopic van Howard Hughes sprankelt met Hollywood glamour. Met nostalgische warmte gefilmd door Caleb Deschanel en overladen met Beatty’s charme, verfraait Rules Don’t Apply Hughes’ excentrieke mythologie.