Scarlet Street
Wanneer de timide, wat oudere Chris Cross het zwervende meisje Kitty redt van de krochten van Greenwich Village, belandt hij halsoverkop in een wereld vol lust, diefstal, bedrog en wraak.
De kroon op Fritz Lang’s Hollywood-jaren: Scarlet Street is een donkere en zeer gevaarlijke film noir. Een zinderend drama vol misdaad en verlangen, rijkelijk complex maar bovenal compromisloos! Edward G. Robinson was nog nooit zo goed en Joan Benett is een heerlijk sluwe femme fatale!