Deze film is geïnspireerd door de kleurrijke tekeningen van de Nainsukh die hoogwaardige details bevatten. De laatste pagina is leeg gebleven en toonde de correcties onder de tekeningen en het papier.
Amit Dutta mengt ongebruikte video’s van zijn andere werken, minimalistische tekeningen en de geluiden van een filmprojector tot een inventieve reflectie op de kunst van het maken. Deze experimentele korte film begeleidt zijn meest beroemde werk Nainsukh.