Kunstenaar Eric Baudelaire schiep een denkbeeldige wereld na een verblijf in Kyoto. In een kunstboekhandel is een meisje verantwoordelijk voor ‘bokashi’: het verduisteren van beelden. De gehele boekencollectie gaat door haar handen: zij beslist wat we wel of niet zien.
Het oeuvre van Eric Baudelaire belichaamt een stem die toegewijd is aan de representatie van de werkelijkheid, politiek wordt omgevormd tot poëzie en vice versa. Deze speelse meditatie neemt de censuur in Japan als startpunt om dieper te duiken in natuur, macht en het belang van beelden.