The Ballad of Wallis Island
De excentrieke loterijwinnaar Charles droomt ervan om zijn favoriete muzikanten, Mortimer-McGwyer, weer bij elkaar te krijgen. Zijn fantasie wordt werkelijkheid wanneer de bandleden en voormalige geliefden zijn uitnodiging accepteren om een privéshow te spelen in zijn huis op Wallis Island.
In deze charmante, onconventionele komedie smelt komiek Tim Key langzaam maar zeker het ijs tussen twee uitgebluste muzikanten. Carey Mulligan en Tom Basden wakkeren hun artistieke passies weer aan en proberen oude wonden te helen met hartverwarmende folksongs en een meeslepende chemie.