The Friend
The Friend is een scherpe comedy of manners over de zorg voor een hele grote hond in de grote stad, die zachtjes verandert in een ontroerende karakterstudie. Naomi Watts speelt een innemende maar gefrustreerde schrijfster met een vertederende terughoudendheid in een verhaal over liefde en verlies.