In Hollywood geeft acteur James Franco een feestje met beroemde vrienden. Plotseling barst er een apocalyps los die een bloedbad veroorzaakt en hen gevangen houdt in Franco’s huis. Terwijl de wereld ten onder gaat en wanneer de voorraden slinken, komt ook hun vriendschap op het spel te staan.