Bekend als de meest controversiële Berlinale Gouden Beer uit de geschiedenis: Adina Pintillie’s onbevreesde onderzoek naar intimiteit en seksualiteit nodigt de kijker uit om deel te nemen aan verkenning. Een verhandeling over lichamen en onze waarneming van de Ander die je niet onverschillig laat.