Jim Jarmusch geeft zijn draai aan het vampiergenre met deze sfeervolle two-hander die zich afspeelt in het moderne Detroit en Tanger. Tom Hiddleston en Tilda Swinton belichamen het onconvetienele leven van verliefde vampiers in een spannende weerspiegeling van onsterfelijkheid en gentrificatie.