Apichatpong Weerasethakul brengt een zachtmoedig en gedurfd verhaal over herinneringen waarin vorige levens opnieuw worden uitgevonden. Elke 16mm filmrol heeft een andere stijl – horror, sprookje en meer. Deze Palme d’Or winnaar is een modern meesterwerk die troost vindt in de mysteries om ons heen.