The Good, the Bad and the Ugly
Op een kolossaal doek ensceneert meester Sergio Leone de ene na de andere onvergetelijke scène in dit grootse Westernepos. Met Clint Eastwood in een van zijn meest memorabele rollen laat The Good, The Bad and the Ugly alleen hebzucht en verdorvenheid zien in het hart van een ontluikende beschaving.