Denk je dat samuraifilms al uitgestorven zijn? Echt niet! Kurosawa is misschien niet langer bij ons, maar de ongelofelijk productieve Takashi Miike (Audition) levert een ouderwets samurai-epos af voor de extreme 21e eeuw.