Amour
De gepensioneerde muziekdocenten Georges en Anne hebben hun levens toegewijd aan hun carrière en elkaar. Hun relatie wordt op de proef gesteld wanneer Anne een herseninfarct krijgt. Alhoewel Georges op leeftijd is, negeert hij zijn eigen ongemakken om optimaal voor zijn vrouw te zorgen.