Regisseur Frédéric Tcheng kreeg unieke toegang achter de schermen van de mode-industrie in deze boeiende documentaire. De film neemt ons mee op een reis door het proces van het creëren van een kledingcollectie en biedt een blik op de dynamiek van creativiteit op het kruispunt van kunst en commercie.