Alex Gibney’s indringende onderzoek naar Enron’s bedrijfsfraude in de jaren na de economische crash van 2008 werd een fascinerende film. Wat ooit leek op een historische afrekening, voelt nu angstaanjagend profetisch. Dit is een van de beste films van de documentairemaker. Methodisch & vernietigend.