In de Donkere Middeleeuwen werpt een afschuwelijk monster een sluier van angst over een land. Dennis, een jonge dorpeling die helemaal niet avontuurlijk is, gaat op reis en komt terecht in een stad waar een draak met de naam Jabberwocky moordt. Kan Dennis de draak doden en het koninkrijk redden?