Jiro Dreams of Sushi
Het is zeldzaam om een film te omschrijven met “het water loopt je in de mond”, maar zo is het met deze wel! Een geliefde documentaire-hit met verrassende soulfulness:Jiro werd later door de filmmaker uitgebreid tot de serie Chef’s Table.