Motel Destino
In Brazilië runnen de heethoofdige Elias en zijn rusteloze vrouw Dayana samen een sekshotel genaamd Motel Destino. Wanneer een jong bendelid op de vlucht bij hen verblijft, raakt Dayana geïntrigeerd door hem. Door een dans van macht en verlangen ontstaat er al snel een gevaarlijk plan voor vrijheid.
Deze met zweet doordrenkte bloedstollende neon noir van Karim Aïnouz is een orgie van sensatie en kleur. Levendig gefilmd door de beroemde cinematograaf Hélène Louvart, bevat deze erotische thriller een bedwelmende sfeer van gevaar en lust, omringd door de impulsieve, passionele hoofdrolspelers.