We treffen Chaplin’s Tramp aan in een bekende situatie: blut, hongerig, voorbestemd om verliefd te worden, en even zeker om het meisje te verliezen. Hij wordt een ster nadat hij verkeerdelijk wordt aangezien voor zakkenroller. De omstaanders in de circustent denken dat zijn achtervolging een act is.