The Empty Hours
Sebastian, 17, beheert het knusse motel (met een uurtarief) van zijn oom, aan de kust van Veracruz. Miranda, 35, ontmoet soms haar minnaar in het motel maar hij is vaak te laat. Tijdens die vrije tijd groeien Sebastian en Miranda naar elkaar toe.
Een rustig, subtiel en indrukwekkend scherpzinnig drama over twee eenzame, drijvende karakters (een tiener en een vrouw van middelbare leeftijd). Ze zijn in de ban van elkaar. The Empty Hours vangt ingewikkelde emoties met gemak op door zachte, oprechte ontspanning te tonen.