Totone’s zorgeloze tienerleven van drinken en dansen neemt een wending wanneer hij voor zijn 7-jarige zusje moet zorgen. Op zoek naar een inkomen besluit hij zijn energie te steken in het produceren van een Comté kaas met de hoop een wedstrijdprijs in de wacht te slepen.