Drugssmokkelaar Julian floreert in de onderwereld van Bangkok. Wanneer zijn broer een jonge vrouw vermoord, en zelf wordt gedood, wordt zijn leven echter gecompliceerder. Zijn moeder komt over vanuit de VS en dwingt Julian om wraak te nemen.
Nicolas Winding Refn zet zijn subliem minimalistische samenwerking met Ryan Gosling voort na Drive, en keert terug met zijn meest controversiële film tot nu toe. Een gevaarlijke, exotische mix van spiritualiteit, Shakespeare en hypergeweld. Only God Forgives is een explosie van pure pulp!