30 Days of Night
For thirty days every winter, the isolated town of Barrow, Alaska is plunged into a state of complete darkness. This winter, a mysterious group of strangers appears: bloodthirsty vampires ready to take advantage of the uninterrupted darkness to feed on the residents remaining in town.