It’s almost summer in Sweden, minor misbehaviour abounds. Leffe likes to play pranks when he’s drinking. Meanwhile, a righteous school teacher doesn’t know where to draw the line. Then there are two teenage girls who like to party, but one night in a park, one of them is found passed out drunk.