Kwaidan
Four folk tales: a samurai marries for money with tragic results; a man stranded in a blizzard is rescued at a cost; blind musician Hoichi is forced to perform for an audience of ghosts; an author relates the story of a samurai who sees another warrior’s reflection in his teacup.