Outrage Coda
In this mighty finale to his Outrage series, Takeshi Kitano explores the decay and decline of the modern yakuza. The turbulent struggle across and within neighboring clans delivers darkly comic thrills, while beneath the surface of this gang war lies an indelible meditation on old age.