Amidst ‘90s neon Shanghai, Ah Bao rises from modest beginnings to become the city’s charismatic “Mr. Bao,” guided by mentor Uncle Ye, restaurant owner Ling Zi, and Miss Wang. As fortunes shift and desire collides with ambition, a mysterious woman’s arrival threatens to unravel everything he’s built.