25 Watts
Montevideo, Saturday, 7 in the morning. El Leche, Javi, and Seba have not gone to sleep yet. Tired and bored, they sit in the usual wall fence to have a beer. On a lazy summer Saturday the three boys each with their own worries—studies, work, and, of course, love.