Bread and Tulips
Acclaimed auteur Silvio Soldini directs one-of-a-kind duo Bruno Ganz & Licia Maglietta in this Venice-set fable about reignited love, family, and the unforeseen adventures that arise during a summer holiday. A box-office hit at home and abroad, this is a cheering, inventive directorial stand-out.