Monster
Plagued by suicidal thoughts, sex worker Aileen meets Selby and finds hope. When she kills a client in self defense, she resolves to give up prostitution. But supporting herself and her new girlfriend through legitimate means proves extremely difficult, and she soon falls back on old ways.