The Hunt
A middle-aged kindergarten teacher is slowly piecing his life back together following a divorce and custody battle. He has a new love, a new job and is patching things up with his estranged son. But a little white lie from one of his students is about to shatter his newfound luck.
International star Mads Mikkelsen picked up the Best Actor prize at Cannes for what’s become one of the most acclaimed arthouse films of that decade: Thomas Vinterberg’s provocative allegory of mass hysteria, tightly plotted, with an ending to leave you rattled.