This strikingly shot concert film/tour documentary/psychedelic thingamajig follows enigmatic singer-songwriter Bill Callahan on his U.S. Apocalypse tour. A pioneer in the lo-fi movement, the film is built on impressionistic scenes of his life on the road combined with his cryptic musings.