Away We Go
A happy young couple with their first child on the way decide to go on a journey across the United States to find the perfect place for them to settle down and raise their child.
The indie scene of the 2000s had no shortage of quirky comedies, yet few contained such authentic tenderness. Scripted by Dave Eggers and Vendela Vida (acclaimed novelists, and real-life spouses), it’s a gentle comedy of modern love, with American Beauty’s Sam Mendes juggling a stellar cast.