F.B.I. Agent Dale Cooper comes to the logging town of Twin Peaks to investigate the murder of Laura Palmer, a popular high school student. While investigating, Agent Cooper comes to know the town’s inhabitants, their odd behaviors, and slowly learns that strange things are happening.
The sensational murder of the high school homecoming queen strips the veneer of respectable gentility from the rural community of Twin Peaks to expose its seething undercurrents. FBI agent Dale Cooper and Sheriff Harry S Truman join forces to investigate—and discover a town full of secrets.
An ancient terror lurks beneath the homey facades of sleepy diners and cozy cabins in the iconic first season of Twin Peaks. Tread carefully, travelers, through this place where secrets and lies come wrapped in plastic. The picture-perfect image of small-town America is about to go up in flames.